Témoignages des clients
Tim Hughes
Chief Financial Officer:
«Attending the PROUD Leadership Workshop was a transformative experience for our growing startup. Operating entirely virtually, we face unique challenges in maintaining a cohesive and positive team dynamic. Sarah and Elena’s expertise in applying positive psychology principles was evident throughout the workshop. They created an engaging and interactive environment, allowing us to use our individual and organizational strengths to develop practical solutions. The focus on outcome orientation, 1:1 communication, and moderating meetings was particularly impactful. Each attendee left with a clear, actionable plan to enhance these critical areas, driving immediate improvements in our daily operations. Sarah and Elena’s dedication and skilful guidance empowered our team to embrace positive psychology and implement effective strategies for our virtual work environment. We are now more aligned, communicative, and outcome-driven than ever before. Highly recommend this workshop to any organization seeking to elevate their leadership and operational effectiveness.»
Patrick Wolf
Head HR:
«Pour les évaluations de direction ou de développement, pour le choix des procédures de recrutement ou pour les coachings seniors, nous faisons volontiers appel aux compétences de papilio. Une qualité qui convainc.»
Kevin Hinder
Co-Founder, CEO:
«Nous remercions papilio pour son engagement et son professionnalisme. En tant que sparring partners, ils nous ont soutenus et accompagnés dans le développement d’un processus de recrutement moderne. Nous apprécions la collaboration avec papilio et nous nous réjouissons de pouvoir compter sur leur expertise à l’avenir également.»
Marten Baumann
Manager Corporate & International Recruitment:
«La collaboration avec papilio a toujours été fluide, efficiente et proactive. Nous apprécions papilio pour la qualité élevée et constante de son travail – une véritable valeur ajoutée.»
Christian Wyss
Head HR Learning & Development:
«Le développement personnel est très important pour nous. Recevoir des feedbacks, en déduire des mesures et les mettre en pratique fait désormais partie de notre quotidien. Nous sommes soutenus par l’outil enAC, qui nous permet d’accompagner ces développements individuels et attendons avec impatience enAC 2.0 !»
Adi Bucher
Head of Human Resources & Organizational Development:
«Professionnel, orienté vers le client et flexible. La combinaison d’instruments valides et de consultant·e·s expérimenté·e·s est une véritable valeur ajoutée.»
Ariane Nitsche
Employer Branding Specialist:
«L’utilisation simple et intuitive d’enAC et le déroulement entièrement numérique de l’assessment ont permis d’améliorer l’expérience des candidat·e·s dans le processus de recrutement.»